Veel gestelde vragen

Neem contact op
Verstuur
Veelgestelde vragen
  • 1. Bestellen
    • 1.1. Kan ik mijn bestelling annuleren?
      • Ja, u kunt uw bestelling kosteloos annuleren. Heeft u uw bestelling reeds voldaan, dan storten wij het volledige bedrag van uw bestelling terug. 

        Overige vragen:

        Vraag: Mijn bestelling is reeds verzonden, wat nu?
        Antwoord: Geen probleem. U kunt u bestelling weigeren als deze wordt aangeboden door onze pakketdienst. Wilt u liever retourneren? Volg dan onze retour instructies. 

         

         

        Vraag: Ik heb geen account aangemaakt, hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
        Antwoord: Stuur een mail naar [email protected]. Wij sturen u de instructies via e-mail. Vergeet niet uw ordernummer te vermelden. 

         

         

    • 1.2. Ik heb een bestelling geplaatst, kan ik nog iets toevoegen?
      • Ja, neem contact op met onze klantenservice. Wij zullen de extra producten aan uw bestelling toevoegen en een link sturen waarmee u de betaling kunt afronden. 


        Overige vragen:

        Vraag: Mijn bestelling na het toevoegen van een extra product over het franco bedrag wordt dit verrekend?
        Antwoord: Ja, eventuele gemaakte kosten voor verzending zullen wij verrekenen.

         

    • 1.3. Ik heb een verkeerd adres ingevoerd, kan ik dit nog wijzigen?
      • Zolang uw bestelling nog niet is verzonden, kunt u in uw account het verzendadres nog wijzigen. Wacht hier niet te lang mee, aangezien wij razendsnel verzenden.

        Overige vragen:

        Vraag: Ik heb geen account aangemaakt tijdens het bestelproces. Hoe kan ik mijn verzendadres wijzigen?
        Antwoord: Neem direct contact op met de klantenservice. Wij zullen de verzendgegevens voor u aanpassen. 

         

  • 2. Betalen
    • 2.1. Hoe kan ik betalen?
      • In onze webshop kunt u betalen met alle gangbare betaalmethodes. Wij bieden o.a. de mogelijkheid om via iDeal, PayPal, Creditcard, en via een traditionele overboeking. 

        Beschikbare betaalmethodes:

        Ideal
        Paypal
        Klarna

        Bancontact / Mister Cash
        Giropay

        Mastercard
        Visa
        Maestro

        Bankoverschrijving



    • 2.2. Kan ik ook op rekening kopen?
      • U heeft al regelmatig bij ons besteld? Dan is er een mogelijkheid om als zakelijke klant op rekening te kopen. Neem hiervoor contact op met onze verkoop. We bespreken graag de mogelijkheden.

        Overige vragen:

        Vraag: Ik ben een particuliere klant kan ik ook op rekening kopen?
        Antwoord: Voor onze particuliere klanten bieden wij de mogelijkheid aan om via Klarna te betalen. Voor meer informatie over deze betaalmethode klik u HIER 
    • 2.3. Kan ik ook contant betalen?
      • Ja, U kunt contant betalen bij afhalen van uw bestelling. Dit kan in ons magazijn in Lelystad. Het is verstandig om hiervoor een afspraak te maken, er is niet altijd iemand aanwezig.

        Overige vragen:

        Vraag: Kan ik bij afhalen ook pinnen?
        Antwoord: Ja, U kunt uw bestelling bij afhalen pinnen. U krijgt van ons een betalingsbewijs. 
    • 2.4. Wat is het rekeningnummer van Stukadoor-Shop.nl
      • Het rekeningnummer en betalingsgegevens van Stukadoor-Shop vind u in de onderstaande kolom.

        Rekening gegevens:

        Rekeningnummer: NL79 INGB 0009 0239 63 
        BIC Code: INGBNL2A
        Ten name van: PH Totaal B.V. 

        Stukadoor-Shop.nl is onderdeel van PH Totaal B.V. 
        Ingeschreven bij de K.v.K. onder nummer: 69095132

    • 2.5. Hoe snel wordt ik terugbetaald na het terug sturen van mijn bestelling?
      • Wij streven erna om uw betaling binnen 4 werkdagen te retourneren. Helaas lukt dit niet altijd. U kunt er van uit gaan dat uw betaling, na ontvangst van uw retour, binnen 7 dagen heeft ontvangen. Is dit niet het geval neem dan contact op met onze klantenservice.

        Overige vragen:

        Vraag: Op welke manier wordt ik terug betaald?
        Antwoord: We betalen u terug op de manier waarop u ons heeft betaald. Heeft u met Klarna betaald, dan storneren wij uw betaling bij Klarna. 

         

        Vraag: Ik heb mijn bestelling geannuleerd. Hoe snel wordt ik terug betaald?
        Antwoord: Zodra we de annulering hebben verwerk, betalen we u terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt, hangt af van je betaalmethode.
        iDeal: 4 tot 7 werkdagen terug gestort op uw eigen bank rekening
        PayPal: 4 tot 7 werkdagen terug gestort op uw PayPal rekening
        Creditcard: De reservering wordt per omgaande opgeheven 
        Vooraf overmaken: U hoeft uw bestelling niet te betalen. Heeft u reeds overgemaakt? Zodra het geld bij ons binnen is, storten we het binnen 4 tot 7 werkdagen terug.
        Klarna: Wij storneren uw bestelling bij Klarna. U ontvangt geen rekening meer van Klarna.
  • 3. Afhalen en Bezorgen
    • 3.1. Kan ik mijn bestelling afhalen?
      • Ja, dit kan in ons magazijn in Lelystad. Het is verstandig om hiervoor een afspraak te maken, zo kunnen wij alle tijd voor u nemen. Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 17:00 uur

         

    • 3.2. Kan ik mijn bestelling laten bezorgen bij een PostNL ophaalpunt?
      • Ja, U kunt uw pakket afhalen bij één van de ruim 3.000 Post NL ophaalpunten. Dit kunt u aangeven tijdens het bestelproces. Nadat U uw bestelling heeft afgerekend kun U uw bestelling de eerstvolgende werkdag vanaf 16.00 uur ophalen. De bestelling ligt klaar tot 14 dagen na de aangegeven ophaaldatum.

        Zware en lange pakketten.

        Bestellingen +30 kg. Zware bestellingen kunnen in meerdere pakketten worden verzonden. 
        Lengtevracht: Pakketten langer als 178cm worden verzonden met Transmission. Deze kunnen niet verzonden worden naar een PostNL-ophaalpunt

         

    • 3.3. Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?
      • Bestellingen die geplaatst, en afgerekend zijn, worden de zelfde dag verzonden. Zodra wij uw bestelling ingepakt hebben ontvangt u een e-mail met de track & trace gegevens. Normaal gesproken wordt uw bestelling de volgende werkdag geleverd. Bestellingen geplaatst op vrijdag voor 16:00 uur worden op zaterdag geleverd.

        Uitzonderingen: 

        Lengtevracht: Bestellingen langer als 178 cm. worden met extern transport verstuurd. Dit kan dan ook iets langer duren als dat u van ons gewent bent. 
        Pallets: Moeten wij uw bestelling per pallet vervoeren, dan kan het één werkdag langer in beslag nemen. Pallets worden niet op zaterdag geleverd. 
        Haast: Tijdens een verbouwing, of drukte op de klus, kan het voorkomen dat je direct je bestelling nodig hebt. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice. Wellicht dt we samen een oplossing kunnen vinden. 

         

    • 3.4. Ik heb de bezorger gemist, wat nu?
      • De bezorgers van PostNL doen eerst een poging het pakket af te leveren bij één van uw buren. De bezorger zal dan een briefje bij u achterlaten. Mocht dit op een of andere manier niet lukken zal hij uw bestelling naar het dichtstbijzijnde PostNL punt brengen. Deze informatie kunt u ook terug vinden in de track & trace mail die wij u gestuurd hebben. 

        Overige vragen:

        Vraag: Ik heb de bezorger gemist. Wat nu?
        Antwoord: De bezorger zal het pakket naar het dichtstbijzijnde PostNL ophaalpunt brengen. U ontvangt hierover bericht zodra u het pakket kunt afhalen. U kunt het pakket 14 dagen na aankomst afhalen. Deze informatie kunt u terug vinden in uw track & trace mail.  
    • 3.5. Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet heb ontvangen?
      • Normaal gesproken wordt uw bestelling de volgende werkdag bezorgd door PostNL Is dit niet het geval check dan eerst de volgende punten: 

        Aandachtspunten:

        Track & Trace: U heeft van ons een mail met de track & trace gegevens ontvangen. In de mail staat een link die naar de Track & Trace pagina verwijst. Controleer of de tijdvakindicatie van de levering is verschoven.
        Het bezorgadres: Check in uw account of u het bezorg adres juist heeft ingevoerd. Het komt voor dat door de automatische invulling van uw browser het adres onjuist is doorgekomen. 
        Uw brievenbus: Heeft u een niet-thuisbericht ontvangen? Mogelijk is uw pakket bij de buren bezorgd of heeft de bezorger een nieuw bezorgmoment ingepland. 

        U heeft het bovenstaande gecontroleerd, maar uw bestelling is niet boven water? Neem dan contact op met onze klantenservice. We zoeken zo snel mogelijk een oplossing. 

  • 4. Retourneren
    • 4.1. Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
      • U kunt uw bestelling eenvoudig retourneren via ons retourportaal. 

        Volg de stappen die getoond worden op de pagina. 

    • 4.2. Ik heb geen account aangemaakt, hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
      • U heeft geen account aangemaakt? Geen probleem. U stuurt een mail naar [email protected] en meld uw retour aan. Vergeet niet uw ordernummer te vermelden. Deze vindt u op uw factuur. Om een vlotte afhandeling te garanderen verzoeken wij u het retour formulier in te vullen, en bij uw retour pakket toe te voegen. Het formulier kunt u downloaden via de onderstaande knop.



        Overige vragen

        Vraag: Wat gebeurt er nadat ik mijn retour heb aangemeld?
        Antwoord:  Wij sturen u een mail met de instructies om uw bestelling te retourneren. In deze e-mail krijgt u de mogelijkheid een retour label uit te printen welke u op het pakket dient te plakken. 

         

        Vraag: Waar kan ik mijn retour pakket naar toe brengen?
        Antwoord: U brengt uw retour pakket naar een retour punt bij u in de buurt. Deze vind u over het algemeen in een supermarkt, of boekhandel. U kunt op de website van PostNL alle inleverpunten vinden
        website PostNL
    • 4.3. Moet ik het retour formulier invullen?
      • Als u uw retour via uw account heeft aangemeld is het niet nodig het retour formulier toe te voegen. Alle benodigde informatie kunnen wij terug vinden in uw account. Heeft u geen account aangemaakt is het verstandig het retour formulier aan uw retour toe te voegen. Zo kunnen wij een snelle afhandeling garanderen. 

        Overige vragen

        Vraag: Waar kan ik het retour formulier vinden?
        Antwoord: Klik op de onderstaande knop om het retour formulier te downloaden. 


    • 4.4. Ik heb mijn pakket terug gestuurd, wat gebeurt er nu?
      • Nadat wij uw retour hebben ontvangen, bevestigen wij dit door u een e-mail te sturen. Heeft u een account aangemaakt kunt u de status terug vinden in uw account onder: "mijn bestellingen". 
    • 4.5. Wanneer wordt mijn retour terug betaald?
      • Wij streven erna om uw betaling binnen 4 werkdagen te retourneren. Helaas lukt dit niet altijd. U kunt er van uit gaan dat uw betaling, na ontvangst van uw retour, binnen 7 dagen heeft ontvangen. Is dit niet het geval neem dan contact op met onze klantenservice.

        Overige vragen:

        Vraag: Op welke manier wordt ik terug betaald?
        Antwoord: We betalen u terug op de manier waarop u ons heeft betaald. Heeft u met Klarna betaald, dan storneren wij uw betaling bij Klarna. 

         

        Vraag: Ik heb mijn bestelling geannuleerd. Hoe snel wordt ik terug betaald?
        Antwoord: Zodra we de annulering hebben verwerk, betalen we u terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt, hangt af van je betaalmethode.
        iDeal: 4 tot 7 werkdagen terug gestort op uw eigen bank rekening
        PayPal: 4 tot 7 werkdagen terug gestort op uw PayPal rekening
        Creditcard: De reservering wordt per omgaande opgeheven 
        Vooraf overmaken: U hoeft uw bestelling niet te betalen. Heeft u reeds overgemaakt? Zodra het geld bij ons binnen is, storten we het binnen 4 tot 7 werkdagen terug.
        AfterPay: Wij storneren uw bestelling bij Klarna. U ontvangt geen rekening meer van Klarna.
  • 5. Garantie & Reparatie
    • 5.1. Mijn aangeschafte machine is defect, wat nu?
      • Op al onze machines krijgt u een standaard garantie van 2 jaar. Er zijn producten waarbij een fabrieksgarantie wordt gegeven van 3 jaar. Is uw machine kapot gegaan binnen dit termijn, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Indien uw machine in aanmerking komt voor reparatie, kunt u eventueel een vervangende machine in bruikleen nemen.

        Overige vragen: 

        Vraag: Moet ik zelf de kosten betalen voor het opsturen van mijn machine bij reparatie? 
        Antwoord: Nee, valt de reparatie binnen de garantie dan zorgen wij voor de verzending. 
    • 5.2. Is de reparatie van mijn product gratis?
      • Doet het probleem zich binnen de garantieperiode voor, en gaat het om een fabricagefout? Dan is de reparatie volledig kosteloos. Ook voor de verzending nemen wij de verantwoordelijkheid. Wanneer het defect door eigen schuld komt, kunnen we u eventueel helpen met de reparatie.
  • 6. Bereikbaarheid
    • 6.1. Waar vind ik de bedrijfs- en contactgegevens van Stukadoor-Shop.nl
      • PH Totaal BV - Stukadoor-Shop.nl
        Schoepenweg 45 
        8243 PW Lelystad

        Bank gegevens:

        IBAN: NL 79 INGB 0009 0239 63 
        t.n.v. PH Totaal BV

        K.v.K. nummer: 69095132 Vestigingsnummer: 000037476114 B.t.W. Nummer: NL857731154B01

        Contact gegevens:

        Telefoon: +31(0)320045
        e-mail: [email protected]

        Tevens vind u onze gegevens door op de onderstaande knop de klikken:

        bedrijfsgegevens

    • 6.2. Waar is Stukadoor-Shop gevestigd?
      • Stukadoor-Shop.nl is gevestigd in Lelystad. Wilt u een bezoek brengen maak dan eerst een afspraak. Er is niet altijd iemand aanwezig om u te helpen. We nemen graag de tijd voor u. 

        Adres gegevens:

        Schoepenweg 45
        8243 PW Lelystad 



        Onze bedrijfsgegevens

    • 6.3. Wat zijn de openingstijden van Stukadoor-Shop?
      • Onze webwinkel is 24/7 geopend. U kunt uw bestellingen dus altijd online ingeven. Onze klantenservice is geopend van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur. Buiten deze uren zal de telefoon doorgeschakeld staan naar één van onze medewerkers en zal niet altijd worden beantwoord. 

        Openingstijden: 

        Maandag : 9:00 tot 17:00 uur
        Dinsdag : 9:00 tot 17:00 uur
        Woensdag : 9:00 tot 17:00 uur
        Donderdag : 9:00 tot 17:00 uur
        Vrijdag : 9:00 tot 17:00 uur
        Zaterdag : Gesloten
        Zondag : Gesloten 

        Buiten deze uren staat onze telefoon doorgeschakeld naar één van onze medewerkers. Onze medewerkers zijn dan niet altijd in de gelegenheid te telefoon te beantwoorden. Probeert u het op een later tijdstip nog eens, of stuur bij dringende zaken een mail naar [email protected]