Retourneren

Bedenktijd/retour

Het kan voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Ook de kosten voor retour van u thuis naar Stukadoor-Shop.nl zijn voor onze rekening, mits deze met pakketpost kunnen worden verzonden. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Stukadoor-Shop geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected], of meld uw retour aan in uw account. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Geen account aangemaakt?

Heeft u geen account aangemaakt, dan kunt u uw retour aanmelden door een e-mail te sturen naar [email protected] Vergeet niet uw ordernummer te vermelden. Deze vind u op uw factuur. Het is raadzaam het retour formulier in te vullen en bij uw retour pakket toe te voegen. Zo kunnen wij een snelle afhandeling garanderen. Het retour formulier kunt u downloaden via de onderstaande knop. 

Overige vragen:

Vraag: Kan ik mijn product omruilen?
Antwoord: Wilt u uw product ruilen? Dat is geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met [email protected] Het retour zenden van uw product nemen wij voor onze rekening.

 

Vraag: Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven. Wat nu?
Antwoord: Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Heeft uw bestelling ons magazijn nog niet verlaten dan passen wij het bezorgadres voor u aan.

 

Vraag: Het termijn van 14 dagen, voor het retourneren, is verstreken. Wat nu? 
Antwoord: We doen niet zo moeilijk. In tijden van verbouwen, klussen of drukte op het werk snappen wij als geen ander dat het aanmelden van een retour er bij in kan schieten. Is het termijn van 14 dagen verstreken? neem contact op met onze klantenservice. We zoeken dan een passende oplossing. 


Heeft u verder nog vragen? U kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice. Ook vind u op de pagina "veel gestelde vragen" veel antwoorden.